باسه ما ایرانیها هیچ فرقی نمیكنه حجمش چقدر باشه
مهم حجم اتچمنت هست كه اگه زیاد بشه خوبه
اصلا این حجمی كه زیاد میشه اصلا لازم هست یا نه ؟
یعنی منظورم اینكه میدونی چند میلیون ایمیل میشه تو این فضا جا داد كه
هی اینا حجمش رو زیاد میكنن ؟